בית הספר למחול של מרכז ביכורי העתים הוא בית הספר המוביל בתל אביב-יפו בתחום המחול והתנועה ומהמובילים בארץ.

בית הספר מציע מגוון שיעורים במחול ותנועה, קלאסיים ומודרניים, אופי, ג'אז והיפ הופ לתלמידים בגילאי 4 ומעלה.

תכנית הלימודים של בית הספר למחול סדורה, מדורגת ומותאמת לשלב ההתפתחותי של התלמידים על פי גיל, ולרמת השליטה של התלמידים במיומנויות המחוליות.

צוות המורים של בית הספר הוא בעל הכשרה ברמה הגבוהה ביותר. בנוסף לצוות המורים הקבוע בתכנית הלימודים, בית הספר למחול של ביכורי העתים מספק העשרה נוספת לתלמידים ולתלמידות על ידי אירוח מורים אורחים, פיתוח תכניות מצויינות, השתתפויות בסדנאות מחול ייחודיות, מאסטר קלאס, צפייה במופעי מחול, השתתפות בכנסים וטקסים שונים ועוד.

אנו, בביכורי העתים, מאמינים בהקניית אורח חיים מחולי נכון ובריא. לכן, מקיים בית הספר למחול מפגשים והרצאות עם תזונאית מוסמכת ועם פיזיותרפיסט מומחה בנושא בריאות הרקדן.

תלמידי ותלמידות בית הספר משתתפים בקביעות במופעים ובתחרויות ביוזמתה ובהפקתה של עיריית תל אביב-יפו כגון קלאסיקל, בתנועה צעירה, בתנועה מתמדת ועוד. כמו כן, משתתפים תלמידי בית הספר בפרוייקטים עירוניים שונים למצויינות במחול.

בכל שנה בחודש יוני, בית הספר מעלה מופעי סוף שנה על בימה מקצועית. במופעים מוצגות יצירות מחול שנוצרו במיוחד עבור התלמידים וכן, יצירות מחול שנלמדו במסגרת סדנאות הרפרטואר.

במהלך חופשת הקיץ מקיים בית הספר את קורס הקיץ הבינלאומי במחול. קורס הקיץ כולל תכנית אינטנסיבית של שיעורים במגוון סגנונות קלאסיים, מודרניים, רפרטואריים ואחרים.

בשנת 2017 הוקמה קבוצת המחול לנוער מצטיין  'אנסמבל רקדנים' - קבוצת המחול הייצוגית של המרכז. תלמידי האנסמבל נהנים מתכנית מצויינות ייחודית. החל משנת 2018-2019 יפעל האנסמבל במסגרת קבוצת Level 6.

בין הלימודים והמופעים, מוצא בית הספר את המקום והזמן גם להשתתפות התלמידים בפעילויות התנדבותיות, הופעות במרחב הציבורי בעיר, קיום טקסים ואירועים הקשורים בלוח השנה ועוד.

נוסף למחול לילדים ולנוער, בית הספר מקיים שיעורים ופעילויות גם למבוגרים.

תקנון בית הספר למחול

השיבוץ בקבוצות ונוכחות

* השיבוץ בקבוצות נעשה ע"י הצוות המקצועי לפי גילם ורמתם של התלמידים. בית הספר שומר לעצמו את הזכות לשינויים במערכת השעות, בהרכב הקבוצות ובהרכב צוות ההוראה.

* הנוכחות בשיעורים הינה חובה - במקרה של היעדרות, ההורים או התלמיד מתבקשים להודיע על כך טלפונית מראש למזכירות המרכז. אנו מבקשים להימנע מחיסורים לא הכרחיים. כל היעדרות משפיעה על קצב ההתקדמות, השליטה בחומר הנלמד ועל תחושת השייכות לקבוצה.

שימו לב: היעדרות מחזרות עשויה להוביל לביטול השתתפות במופעים השונים.

* במקרה של מחלה אין להגיע לשיעור.

* יש להגיע כ-20 דקות לפני תחילת השיעור, הן לצורך חימום והכנה לשיעור והן מתוך חינוך לכבוד ובניית משמעת ומחוייבות לימודית.

כללי התנהגות לתלמידים

* התלמידים ינהגו בכבוד ואדיבות למוריהם, לצוות בית הספר וליתר התלמידים.

* התלמידים ישמרו על ניקיון השירותים, אזור ההמתנה וחדר ההלבשה.

* התלמידים יהיו אחראים לציוד שלהם! אין ההנהלה אחראית לאובדן חפצים אישיים ומומלץ שלא להגיע עם חפצים יקרי ערך.

* אין להכניס אוכל/שתייה לתוך הסטודיו (למעט בקבוקי מים).

* חובה לכבות טלפונים ניידים לפני תחילת השיעור.

* חובה להגיע לשיעור עם תלבושת אחידה ולפי קוד הלבוש הנדרש בכל שיעור. בכל השיעורים נדרש שיער אסוף (גלגול תקני), בגד גוף, גרביון ונעלי בלט (בהתאם לסגנון הנלמד).  בתאריך 14 לאוקטובר 2018 בין השעות 15:00 עד 20:00 יתקיים במרכז יום מכירה מרוכז בשיתוף חברת דאנס-שופ בו יוצע מבחר ציוד מקצועי במחירים מוזלים.

כללים חשובים להורים

מרכז ביכורי העתים רואה חשיבות רבה לשיתוף הפעולה עם ההורים, ורואה בתמיכה המשפחתית שמקבלים התלמידים חלק מהותי בהצלחתם – הצלחתנו. לכן, אנו מבקשים מן ההורים להקפיד על זמני ההגעה של התלמידים לשיעור.

הורים המעוניינים לצפות בשיעור יעשו זאת במסגרת השיעורים הפתוחים בלבד. כל כניסת הורים לשיעור – כולל במקרים דחופים – חייבת להיעשות בתיאום וביידוע של מזכירות המרכז או המנהלת האמנותית. אנא, התחשבו בתכנית הלימודים ובמהלך הלימודי התקין.

להרשמה לחצו כאן